Google DoubleClick aduce reclamele din mediul online pe străzile din Londra

Posted by

Compania care alege în mod automat şi oferă anunţuri publicitare pe milioane de site-uri testează o nouă tehnologie, pe panouri publicitare fizice, în mai multe locaţii din capitala engleză.

https://www.facebook.com/it.tehnologie/photos/pb.232961160234250.-2207520000.1446467241./422783321252032/?type=3&theater

Tehnologia DoubleClick utilizează date colectate în timp real, cum ar fi starea vremii, audienţa, informaţiile din trafic şi informaţii despre evenimentele locale pentru a alege ce reclamă să ruleze, când s-o afişeze şi pe ce panou să apară. Panourile publicitare, care au început să afişeze reclame DooubleClick încă din octombrie, sunt amplasate în locurile cele mai aglomerate din Londra, inclusiv Waterloo Station şi Euston Road.

https://www.facebook.com/it.tehnologie/photos/pb.232961160234250.-2207520000.1446467241./422783307918700/?type=3&theater

Noua tehnologie folosită de Google ar putea fi mult mai eficientă decât publicitatea oferită în mediul online, şi asta datorită informaţiei procesate în timp real şi numărului crescut de criterii în baza cărora reclamele vor fi personalizate în funcţie de nevoile audienţei.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *