Compania care alege în mod automat şi oferă anunţuri publicitare pe milioane de site-uri testează o nouă tehnologie, pe panouri publicitare fizice, în mai multe locaţii din capitala engleză.
Publicată de TouchNews.ro pe Luni, 2 noiembrie 2015
Tehnologia DoubleClick utilizează date colectate în timp real, cum ar fi starea vremii, audienţa, informaţiile din trafic şi informaţii despre evenimentele locale pentru a alege ce reclamă să ruleze, când s-o afişeze şi pe ce panou să apară. Panourile publicitare, care au început să afişeze reclame DooubleClick încă din octombrie, sunt amplasate în locurile cele mai aglomerate din Londra, inclusiv Waterloo Station şi Euston Road.
Publicată de TouchNews.ro pe Luni, 2 noiembrie 2015
Noua tehnologie folosită de Google ar putea fi mult mai eficientă decât publicitatea oferită în mediul online, şi asta datorită informaţiei procesate în timp real şi numărului crescut de criterii în baza cărora reclamele vor fi personalizate în funcţie de nevoile audienţei.