Generaţia 3D

0
700

Adesea ne izbim de termeni ale căror sensuri sunt greu de înţeles sau ce au dobândit de-a lungul timpului conotaţii diferite.Iniţial termenul de IT nu definea tehnologiile computerizate şi tehnologiile de comunicare, ele fiind considerate doua sfere distincte. Probabilitatea ca fundamentul lor comun- tehnologia microelectronică şi toate tehnologiile software asociate-să fi construit acest termen „umbrelă”, este foarte ridicată.

Evoluţia tehnologiei informaţiei, predecesorul IT-ului, a cunoscut trei ere esenţiale : era Mainframe, PC + LAN şi nu în ultimul rând era IT.Fără prea multe adăugăuri, se anticipează că următoarea paradigmă informatică dominantă va combina Internetul şi tehnologiile informatice de tip peer-to-peer şi wireless (fără fir). Se preconizează că următorul pas major făcut in evoluţie se va numi „Grid Computing”, care va oferi accesul direct în mâna utilizatorilor, practic, la toate resursele electronice cunoscute.

Se anunţă rapidă şi precisă aterizarea conceptului de „Grid Computing” prin apariţia aşa numitei „generaţii 3D”.

John Alexander, al cărui laborator creeză ecrane-prototip 3D si studiază interacţiunea tehnologiei cu oamenii, prezintă beneficiile si modul în care viaţa cotidiană poate deveni mult mai comfortabilă. Artele creative precum arhitectura, design-ul, fotografia etc ar avea prilejul de a concepe mult mai practic şi precis ceea ce numeşte in termeni psihologici reprezentare.  Pe scurt, imaginaţia s-ar detaşa de sfera mintalului si va putea păşi pe teren real datorită „ieşirii la suprafaţă a pixelilor ecranului 3D”.

Ceea ce este mai interesant, dispozitivele vor fi capabile să işi schimbe forma si funcţia : un telefon mobil ce se va transforma intr-o telecomandă, reconfigurându-se apoi intr-un videogame controller.

Un demo interesant despre cum acest dispozitiv poate rezolva task-uri specifice Microsoft Office Excel mai jos.

DigiPedia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.