Review: The Forest – Supraviețuirea dusă la extrem in pădure

0
525

The Forest, unul dintre cele mai realistice jocuri survival, îşi face apariţia pe 30 Mai 2014. Acesta devine într-un timp extrem de scurt favoritul multor jucători de pe Steam, cu toate că prima versiune a acestuia se afla în perioada de dezvoltare (lucru ce se întâmplă şi acum) având în componența lui sute de buguri ce urmau să fie rezolvate în viitoarele updateuri. Nu mi-e de mirare faptul că The Forest a devenit unul dintre cele mai apreciate şi mai bine gândite jocuri survival din lume, având o grafică de invidiat şi un modul de gameplay unicat. După cum îi spune şi numele ”The Forest”, jocul îşi desfăşoară întreaga acţiune în jurul unor zone împădurite, mai exact pe un sistem de insule dotate cu o gramadă de aventuri şi peripeţii. Întorcându-mă la faptul că dezvoltatorii mai au destul de mult de lucrat până să aducă jocul într-o variantă finală şi fără buguri, ţin să precizez că la momentul de faţă personajul principal din joc nu are o denumire, să nu mai spun că nu se bazează întocmai pe o poveste.

TheForest-Birdy

Jocul începe în avion, unde un tată împreună cu fiul său călătoresc către o zonă necunoscută (din păcate jocul nu ne prezintă prea multe detalii cu privire la locul în care doresc cei doi doresc să ajungă). Datorită tulburențelor şi a anumitor factori ce influenţează zborul avionului, pilotul pierde controlul iar mai apoi încep să se destrame bucăţi din aripă, urmând să aterizeze pe o insulă plină de canibali. Personajul principal împreună cu fiul său par singurii supravieţuitori, însă nu în totalitate. Fiul acestuia este răpit de canibali chiar sub ochii tatălui, fără ca jocul să ne de-a de înţeles drumul pe care trebuie să îl urmăm (dacă trebuie să mergem să căutăm copilul sau doar să supravieţuim). Într-un final, odată ajuns pe insulă, protagonistul este îndemnat de joc să parcurgă câţiva paşi pentru a se familiariza cu mediul şi al ajuta pe jucător să se adapteze cu controlul. După toate acestea, singurele lucruri ce i-au mai rămas de făcut jucătorului sunt supravieţuirea, lupta cu canibalii şi explorarea peşterilor.

TheForest-2014-06-08-21-01-02-93

Un element ce a consacrat acest joc şi la făcut să devină extrem de cunoscut, face referire la modul în care gamerul interacţionează cu mediul, mai exact modulul de crafting şi obţinerea resurselor. La momentul de faţă, personal nu cunosc un alt joc cu un astfel de sistem de crafting şi mai ales cu o metodă atât de realistă în a tăia copaci. Pentru partea audio nu pot intra foarte mult în amănunte, fiind totuşi în versiunea Alpha iar dezvoltatorii având în continuare forate mult de lucru la el, însă vă pot spune că majoritatea elementelor şi mai ales cele ambientale sună exact că în poveşti, te duc în acel univers şi te fac să te simţi cât mai relaxat. Jocul poate fi cumpărat de pe Steam la preţul de 14,99 euro şi vă asigură zeci de ore de gameplay, atât single player cât şi în modul co-op.

DigiPedia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!