Începând de vineri, Google a introdus foarte utila opţiune de a se efectua comenzi de produse culinare prin intermediul motorului său de căutare, ceea ce reprezintă o metodă mult mai comodă de a se primi mâncarea dorită în comparaţie cu deplasarea către magazin sau restaurant pentru solicitarea unui produs similar.
Pentru a beneficia de noul serviciu, doritorii au nevoie în primul rând de un smartphone şi să se afle în locaţiile în care este posibilă efectuarea de comenzi prin Google. Primind rezultatele în urma căutării pe celebrul motor de căutare oferit de Google, internauţii vor putea vedea pe display opţiunea de a efectua o comandă, iar dacă o vor alege, vor fi redirecţionaţi către site-ul serviciului de livrare dorit pentru a se confirma selecţia făcută pentru un anumit produs.
Deocamdată, serviciul celor de la Google de a se comanda mâncare prin motorul său de căutare este valabil doar pe teritoriul SUA, iar cei doritori să apeleze la el trebuie să locuiască într-un oraş mare în care operează unul din serviciile care livrează produse culinare şi care sunt aflate în parteneriat cu Google: Seamless, Grubhub, Eat24, BeyondMenu şi încă două. Oficiali ai Google au promis că în viitor se vor mai face destule parteneriate de acest gen.
Incă nu există informaţii oficiale cum că giganta corporaţie americană îşi va extinde şi în alte state serviciul de livrare de produse culinare prin Google Search, dar eu personal cred că acest lucru se va realiza din moment ce cei de la Google sunt curioşi să afle orice despre utilizatorii săi, iar hrana pentru care optează aceştia în mod regulat nu poate fi decât o informaţie foarte preţioasă.
Deşi în varianta pentru desktop Google pune la dispozţie utilizatorilor un motor de căutare superior, se plănuieşte ca cel în varianta pentru smartphone-uri să fie mult îmbunătăţit, mai ales că rivali precum Pinterest sau Amazon şi-au diminuat calitatea serviciilor drept urmare a câştigurilor încasate din vânzări.