Acer derulează în România programul ”Reliability Promise”, prin care garantează calitatea şi fiabilitatea produselor sale, oferind reparaţie în garanţie şi ramburs pentru orice produs din clasa profesională, în cazul în care se defectează în primul an de la achiziţie.
Astfel, orice client care cumpără un produs Acer din clasa profesională, eligibil, până la 31 decembrie 2016 şi pe care îl înregistrează în termen de 30 de zile de la dată achiziţiei pe pagină dedicată, va primi integral preţul produsului (fără TVA pentru persoane juridice) şi va beneficia de reparaţie în termenii garanţiei, în primul an de utilizare.
”Produsele Acer sunt concepute pentru utilizarea în cele mai diverse şi solicitante scenarii, încorporând tehnologii de ultima generaţie şi având un design inovator şi versatil. Garantăm pentru calitatea produselor noastre, oferind ”Acer Reliability Promise” pentru toată gama de echipamente profesionale şi de tip 2 în 1: laptopuri TravelMate, staţii de lucru Veriton, monitoare B6, videoproiectoarele P5 şi P7, precum şi seriile Acer Aspire Switch sau convertibile Aspire R7, echipate cu Windows 10 Pro”, a declarat Constantin Balmuş, directorul reprezentanţei Acer în România.
Pașii pe care trebuie să îi urmeze cumpărătorul pentru a beneficia de garanția ”Acer Reliability Promise” sunt următorii:
- Să cumpere unul dintre produsele Acer incluse în programul ”Acer Reliability Promise”. Lista completă poate fi consultată aici
- Să înregistreze produsul pe site-ul Acer în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe bonul fiscal.
În cazul defectării produsului în primul an de la achiziție, clientul trebuie să semnaleze defecțiunea la numărul dedicat pentru asistență (+40 021.222.67.35), iar dacă defectul este acoperit de garanție, să facă sesizare online și să urmeze pașii pentru rambursare.