Blippar lucrează la un motor de căutare dedicat în totalitate realităţii augumentate

0
511

Deşi Google se dovedeşte a fi la momentul de faţă cel mai bun motor de căutare, atât pentru utilizarea clasică cât şi pentru realitatea augumentată, se pare că o companie pe nume Blippar vrea sa dovedească contrariul, lansând o platformă unică, prin care utilizatorii pot căuta mult mai uşor anumite „obiecte”.

Totodată Blippar a devenit cunoscută încă din anul 2012 când a integrat realitatea augumentată în device-urile pe care le folosim în fiecare zi. Acum, lucrează la un nou proiect ce va să vină în sprijinul realităţii virtuale. Mai exact, dezvoltatorii vor să lanseze un motor de căutare bazat în totalitate pe realitatea augumentată. Cum funcţionează? Simplu! Dacă spre exemplu ai o pereche de adidaşi, îi vei scana şi în scurt timp pe display ţi se vor afişa toate informaţiile de care ai nevoie, inclusiv preţul, producătorul s.a.m.d.

blippar_media_interactive_print_visual_search_jess_butcher_augmented_reality3

CEO-ul Blippar, Rish Mitra este de părere că oamenii nu ar putea trăi fără motoarele de căutare, ele fiind principalele surse de informare, atunci când se doreşte o căutare rapidă. Totodată, acesta a mai declarat că un sistem de căutare bazat pe realitatea augumentată va fi cu mult mai eficient față de Google, nefiind nevoie să scriem nimic, decât să scanăm respectivul produs.

ex3

Până la momentul de faţă compania a reuşit să strângă peste 54 de milioane de dolari pentru punerea în practică a noului sistem de căutare, având în spate o echipă formată din 60 de ingineri. Dacă totul o să decurgă conform planului, noul motor de căutare bazat pe realitatea augumentată va putea fi folosit cât mai curând.

DigiPedia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.