Cum poți reduce consumul bateriei pentru Google Chrome

0
497

Companiile Google și Adobe și-au unit forțele pentru a diminua consumul bateriei Chrome prin reducerea cantității de folosire a Flash Player-ului pe care browser-ul îl aplică automat.

Noua funcționalitate, activată în mod implicit în cea mai recentă versiune beta a popularului browser, va întrerupe automat conținutul de biți al Flash Player-ului când Google Chrome va determina care sunt elementele centrale și cele secundare. Elementele centrale vor rula în continuare fără nici o problemă, iar cele secundare vor fi oprite. Dacă browser-ul oprește conținutul pe care utilizatorii doresc să îl vizioneze, ei pot da click pe acesta pentru a relua redarea. Schimbarea ar trebui să ajute paginile web cu acest tip de sarcină să încarce conținutul mult mai repede și să reducă cantiatea bateriei folosite.

Google intenționează să implementeze capacitățile de blocare a Flash Player-ului și pe browser-ul inițial în luna septembrie, această funcție fiind disponibilă momentan doar în versiunea beta. Utilizatorii care totuși doresc ca o pagină web să încarce tot conținutul Flash Player pot dezactiva această funcție prin bifarea căsuței „Run all plugin content” în setările de conținut Google Chrome. Pentru a reactiva blocarea automată, trebuie să bifați „Detect and run important plugin content”.

Modificarea ar putea ajuta browser-ul Chrome să își îmbunătățească reputația, aceasta fiind de „devorator” al bateriei, în comparație cu alte browsere. Tommy Lee, un inginer software și conservatorul de energie al Google, a declarat că funcția este destinată pentru utilizatorii care doresc să navigheze mult mai rapid pe internet fără să caute disperați după aceea o priză. Cu toate acestea, Lee nu a furnizat numere concrete cu priviere la cât de multă baterie va salva noua funcție.

Noua schimbare este, de asemenea, o veste proastă pentru agențiile de publicitate online care se bazează pe anunțurile care folosesc Flash Player. Anunțurile nu sunt elemente principale, iar noua funcție le va dezactiva automat. Tocmai de aceea, serviciul Google AdWords va permite agențiilor de publicitate online să își convertească anunțurile existente din Flash Player în HTML5, astfel încât oamenii vor vedea în continuare aceleași anunțuri.

Anunțurile HTML5, pe de altă parte, vor rula pe toate dispozitivele fără nici o problemă, ajutând compania Google și alte firme în publicitatea online.

DigiPedia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.