Facebook Messenger pentru Android atinge un număr record de descărcări

0
544

Dacă rețeaua de socializare Facebook a depășit demult pragul vizat de un miliard de utilizatori activi în fiecare lună, Mark Zuckerberg nu se poate mulțumi nici măcar cu această performanță, fapt pentru care el dorește ca a sa companie să câștige cât mai mulți utilizatori noi cu putință, conform celor declarate.

Un pas important ar putea fi popularizarea tot mai intensă a aplicației Facebook Messenger, folosită în special de pe telefoane mobile și fiind văzută drept o opțiune ideală pentru cei care vor să comunice eficient, rapid și gratis. David Marcus tocmai a anunțat că aplicația a atins numărul record de 1 miliard de descărcări din Google Play, serviciu disponibil pentru smartphone-urile cu sistem de operare Android. Cu același palmares se pot lăuda și dezvoltatorii aplicațiilor Youtube, Gmail, WhatsApp sau Maps. Facebook Messenger a reușit și să strângă până în prezent peste 600 milioane de utilizatori pentru toate platformele pentru care este destinată, date ce nu pot reprezenta motive de mirare ținând cont de multiplele beneficii pe care aplicația le oferă: apelarea video, efectuarea de plăți sau afișarea locației utilizatorilor fiind poate cele mai importante.

Dacă în urmă cu 5-6 ani ni se părea tuturor ceva obișnuit să ne referim la serviciul celor de la Yahoo atunci când pronunțam cuvântul „Messenger”, acum acest privilegiu este deținut de Facebook, acest adevărat imperiu cibernetic și global care se extinde pe zi ce trece.

Deși mesageria este elementul principal al Facebook, căci altfel nu s-ar mai numi rețea socială, nu asta reprezintă și factorul-cheie pentru obținerea de profituri financiare. Spre surprinderea unora, Facebook nu ne oferă o gamă largă de servicii pentru că le suntem prea simpatici sau din spirit creștin, ci ca urmare a unor interese pur financiare. Messenger-ul nu este un loc care conține anunțuri agasante după modelul urmat de alte companii care au dezvoltat aplicații de navigare online, în schimb s-a pus la punct un simplu procedeu ca utilizatorii să fie redirecționați în unele situații către platforma web a Facebook-ului, unde diverse anunțuri generează suficienți bani cât să mulțumească pe toți angajații rețelei de socializare.

Nu știu până unde va ajunge expansiunea serviciilor oferite de Facebook, dar dincolo de facilitarea comunicării inter-umane, nu toți utilizatorii sunt împăcați cu ideea că viețile lor sunt tot mai monitorizate.

DigiPedia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.