Compania americană Apple se pregăteşte de relansarea serviciului Beats Music, unul care oferă streaming online pentru muzică, atât prin radio cât şi conform cererii utilizatorului, având în spate o echipă de oameni specializaţi în domeniu.
Nu se cunoaşte cu exactitate ce va implica serviciul odată cu întoarcerea sa sub forma unei aplicaţii descărcabile, dar un comunicat dat publicităţii vineri de către un site de specialitate arată că firma Apple plănuieşte să ademenească utilizatorii către noul Beats Music prin implementarea versiunii de free trial a serviciului, ceea ce e o metodă destul de des întâlnită. Beats Music nu va oferi acces gratuit la experienţe noi aşa cum o fac alte programe similare când sunt revitalizate. Fiind în concurenţă serioasă cu serviciul Spotify, se zvoneşte des chiar că serviciul de la Apple intenţionează să-l saboteze cumva pe cel suedez.
Comunicatul de vineri sugerează faptul că în noul serviciu Beats Music utilizatorii vor găsi o rubrică iTunes Radio şi o alta unde muzicienii vor avea posibilitatea să-şi uploadeze propriile creaţii muzicale, serviciul de la Apple fiind comparat în acest sens cu SoundCloud de către site-ul de specialitate. Alte comunicate au susţinut că cei de la Apple întâmpină mari dificultăţi în privinţa obţinerii contractelor muzicale necesare pentru transfigurarea serviciului Beats Music.
Apple plănuieşte să anunţe oficial come-back-ul serviciului Beats Music în timpul conferinţei anuale Apple Worldwide Developers Conference (abreviată WWDC) din California, care se va ţine în luna iunie a anului curent. Beats Music va fi aplicaţie de tip iOS şi va fi preinstalată pe fiecare iPhone după update-ul pe care-l va primi sistemul de operare în această vară.
Beats Music a fost prima dată lansat în 2012 sub numele Daisy, produs fiind de către divizia Beats Electronics care în prezent este patronată de Apple. Cei de la Apple au cumpărat în luna mai a anului 2014 atât Beats Electronics cât şi Beats Music, pentru suma totală de 3 miliarde de dolari.