Oamenii adoră se se simtă importanți, să fie băgați în seamă, într-un mod exclusivist chiar. Exclusivitatea este unul din factorii principali pentru succesul în media dar de mult ori, este dificil pentru unele persoane să iasă în evidență. Web designerul Justin Foley a găsit o modalitate simplă dar eficientă pentru „a hrăni” ego-ul oamenilor.
Website-ul său, MostExclusiveWebsite.com, permite accesul utilizatorilor pe rând, mai precis un singur utilizator pe minut, astfel că fiecare vizitator are la dispoziție doar 60 de secunde pentru a vizualiza conținutul. Pentru a avea acces, persoanele interesate trebuie să se înscrie și să-și aștepte rândul. Dacă închideți fereastra browserului sau continuați navigarea, vă veți pierde numărul de ordine primit și șansa de a vizualiza conținutul misterios.
Conceptul este similar cu aplicația I am Rich, apărută cu mai mulți ani în urmă, cu excepția faptului că accesul pe site-ul lui Foley este gratuit. Acesta a relatat pentru The Washington Post că a lansat site- ul prima oară în luna martie, pentru a testa o nouă tehnică de programare, pe care susține că și-a însușit-o recent. Site- ul nu a primit inițial prea multă atenție, până când nu a a fost prezentat pe un blog (Johnny Lists) al cărui conținut cuprindea liste de zi cu zi ( similar cu Tips Pro Life subreddit). MostExclusiveWebsite.com a fost clasat pe primul loc într-un top de 10 site-uri complet inutile, alături de purple.com și toiletpaper.com, ultimul dintre ele permițând utilizatorilor să se joace cu o rolă de hârtie igienică virtuală.
Foley nu a dezvăluit ce-i așteaptă pe vizitatorii care stau cuminți la rând, așteptând să poată accesa site-ului dar informațiile nu sunt chiar atât de greu de găsit (puteți urmări spoilere pe youtube).